צד א("העמותה") – המצב ביציע הוא קטסטרופה. ללא תקציב שיווק ואיש שאמון רק על נושא השיווק בקבוצה כלום לא יזוז.
צד ב' ("הקבוצה"-ניר כץ) – מסכים לחלוטין, אבל הקצאת כסף לנושא לא תהיה פשוטה.
אלו הם עיקרי הפגישה שערכה כשעתיים בין הצדדים(עומר פרימור ואני מצד העמותה) ביום שלישי האחרון.
טרם הפגישה, נפגשו מספר מחברי העמותה בניסיון להעלות רעיונות שיווקיים שהקבוצה יכולה להיעזר בהם כדי להחזיר קהל ליציע. העלנו המון רעיונות מצויינים, אבל גם הבנו שבשורה התחתונה, אם הקבוצה בעצמה לא תהיה מגוייסת כל כולה לנושא, אז העמותה יכולה להמשיך לערבב את המים וכלום לא יקרה. לא תקציב נוצץ ולא שחקנים מעולים יחזירו את הקהל ליציע, אלא שילוב של עבודת שטח בעיר שתגרום לאוהדים הצעירים להכיר את הקבוצה מחדש ולמבוגרים לחזור ליציע.
קצת רקע על המנכ"ל החדש ניר כץ – הוא גדל בבית של אוהדי הפועל ת"א, ושמה של הפועל ר"ג תמיד קושר למונח "האחות הקטנה". הוא תפקד בהפועל ת"א בתפקידים שונים ובסופו אף היה ל"חצי מנכ"ל". נושא השיווק קרוב לליבו והוא עסק רבות בנושא בהפועל ת"א. וכן, הוא מודע היטב לעבודה שבלי קהל, לקבוצה אין זכות קיום-וזה הכיוון שהפועל ר"ג צועדת אליו בצעדי ענק.
כדי להבהיר לניר כץ שהשמיים הם הגבול, נתנו לו טעימות קטנות מדברים מדהימים שאפשר לעשות בעיר בחסות הפועל ר"ג: תחרות הכנת דגלי ענק נושאת פרסים בשבט צופי ר"ג וגבעתיים, קיום טורניר שכונות בחסות הקבוצה, עריכת תחרות "כרוז נולד" למציאת כרוז כריזמטי לקבוצה, שליחת שחקני הקבוצה להשתתפות בשיעורי ספורט של תלמידי יסודי בעיר, הושבת שחקני הקבוצה לטלפן לאוהדי הקבוצה כדי שיקנו מנויים ועוד. באמת שהרשימה כל כך ארוכה… אבל באותה נשימה גם דאגנו להבהיר: אם הקבוצה לא תהיה מחוייבת לנושא תקציבית אז כלום לא יצא לפועל. בלי שכיר בקבוצה שאמון אך ורק על הנושא הזה, שידחוף לשיתופי פעולה עם בתי"ס, תנועות נוער והעיריות, אז נמשיך לגמגם בצורה חריפה ביציע.
זה נגמר ברוח טובה גם כי ניר הוא הוא אחד משלנו לשם שינוי, וגם כי נראה שבאמת הצד השני מבין שאין ברירה וחייבים לעשות חריש. תוך מספר ימים תעביר העמותה רשימת פעולות אפשריות לשיווק הקבוצה עם עלות תקציבית וחלוקת תחומי אחריות בין הקבוצה לבין העמותה.
כמו שזה נראה כרגע, עשו בקבוצה חריש ענק בהתנהלות המקצועית במגרש ועשו סוף לשכונה שידענו ממנה לא מעט. אבל אם לא ישימו דגש שווה ערך לנושא השיווק, כמה זה שווה בעצם?
תלמד באוניברסיטה בשעור ראשון בשיווק מלמדים שצריך מוצר טוב בכדי למכור אותו!אתה לא תצליח לשווק מוצר שהיום הוא פח אשפה ולהצליח! קבוצה טובה כדורגל טוב והתנהלות טובה יביאו עוד ועוד קהל רדום וחדש!